Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?

w: Najczęściej zadawane pytania w:

W tym krótkim wpisie wyjaśnimy w jaki sposób dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu.

Jako Konsument masz prawo oddać zakupiony produkt (czyli odstąpić od umowy) bez podania jakiejkolwiek przyczyny (ale będziemy wdzięczni za taką informację, która pozwoli nam się bardziej dostosowywać do wymagań Klientów)

Według aktualnych przepisów na odstąpienie od umowy masz 14 dni (kalendarzowych) od otrzymania towaru, np. doręczenia paczki przez kuriera lub odebrania z Paczkomatu Inpost.

W ciągu 14 dni należy wypełnić druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy a następnie bezpiecznie zapakować zwracany produkt i odesłać na adres:

GR4 sp. z o.o.
Fabryczna 5
43-100 Tychy
tel: 795 85 85 77

UWAGA! Nasz magazyn nie przyjmuje paczek za pobraniem.

Pamiętaj, że jeżeli zakupiłeś produkty w promocji typu "drugi produkt gratis" lub "drugi produkt za 1zł" to zwrot towaru polega na zwrocie obu produktów. Nie można zwrócić tylko jednego z biorących udział w promocji.

Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie po zweryfikowaniu otrzymanego zgłoszenia (czyli sprawdzeniu stanu zwracanych produktów) jednak zgodnie z prawem mamy na to czas do 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji odstąpienia od umowy. Zwracana płatność będzie obejmowała wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym także koszt dostawy).

Pamiętaj, koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywasz w całości z własnych środków.

Tagi: zwrot